Heup gebroken. Wat te doen?

Ik ben 72. Ik ben op vakantie in Vietnam en heb bij een val mijn heup gebroken. Ik denk klein scheurtje. Ik kan met krukken lopen en voel er nauwelijks iets van, behalve als ik een verkeerde beweging maak. Arts zegt rust houden. Hij adviseert mij de volgende medicijnen:
Serratiopeptidase 10 mg
Cimetidine 400 mg
Paracetamol Codein 500+15 mg
Paracetamol Ibuprofen 325+200 mg
Alpha chymotrypsin ?? mg
Calcitriol 0,25 mcg
Aspirin 500 mg
Wat ik dagelijks al gebruik is:
Metoprololtartraat 25 mg
Aspilets 100 mg
Simvastatine 20 mg
Vitamine (van A tot Z, 65+)
Mijn vraag is nu, wat ik hiervan het beste kan innemen.
U begrijpt dat de gegeven lijst weinig vertrouwen inboezemt.
NB. Ik woon niet in Nederland
Heel hartelijk bedankt voor uw antwoorden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kunt u voor advies het best contact opnemen met een al dan niet Nederlandse apotheker.
Ritsuka
10 jaar geleden
Medicatieadvies moet je miet online vragen aan onbekende mensen online.
Wat nou als er een wisselwerking optreed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie in deze rubriek vaak heel goede en nauwgezette antwoorden. Ik heb er goede hoop op.
Ik ga de apotheker ook proberen.
Bedankt voor het meedenken.

Het beste antwoord

Je zou je ziektekostenverzekering of het reisbureau kunnen bellen voor advies. Mogelijk kunnen zij je in contact brengen met een Nederlandse arts. Je zou ook je huisarts in Nederland kunnen bellen/e-mailen. Of zit je al zolang in Vietnam dat je die niet meer hebt? In Nederland kunnen ze bij de apotheek ook advies geven en letten ze op de combinatie van medicijnen. Ik weet niet hoe dat in Vietnam is. Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je suggestie, Fay4. Ik woon niet in Nederland, maar laat een vriend bij zijn apotheker langsgaan. Goed idee.